מה צריך לבדוק כאשר בוחרים מזרן יוגה?

באנר המרכז לפיזיותרפיה

הדרך הכי טובה לשמור על הבריאות תהיה על ידי ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. אתם לא צריכים ללכת לחדר כושר על מנת לשמור על כושר, תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כיום תוכלו למצוא לא מעט סרטונים שונים שידריכו אתכם כיצד להכין לעצמכם תוכנית אימונים מעולה. על מנת שתוכלו לצאת לדרך יהיה עליכם להכין לעצמכם כל מיני אביזרים שונים. כאשר האביזר הראשון שאתם תהיו מוכרחים לרכוש הוא מזרן יוגה. המזרן הזה לא מיועד רק למי שהולך לעשות אימוני יוגה, הוא מיועד לכולם. גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם משתמשים בו לביצוע האימון שלכם.

 

תחפשו מזרן בגודל הנכון

בחנויות השונות תוכלו למצוא מזרני יוגה שמגיעים בגדלים שונים. כל פעילות גופנית מצריכה מזרן בגודל אחר, כזה שיתאים לביצוע הפעילות עצמה. אם מדובר על פעילות סטטית תוכלו לרכוש מזרן יוגה יחסית קטן, כי הגודל לא מהווה פקטור מרכזי. אם זאת במקרה שבו מדובר על אימון שכולל תזוזה מרובה יהיה עליכם לבחור את המזרן המתאים. תזכרו כי מרחב התנועה עשוי להשפיע באופן מהותי על האימון עצמו. אם האימון לא יתקיים כמו שהוא אמור להתקיים, התוצאות מן הסתם יהיו בהתאם. לכן מראש תשאלו את עצמכם מה הגודל האידיאלי של המזרן לביצוע האימון. כך תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה שתספק לכם שקט לזמן רב.

 

מזרן יוגה באיכות גבוהה

כמו ברכישת רצועות התנגדות, כך גם ברכישת מזרן יוגה יהיה עליכם לחפש מוצר באיכות גבוהה. הרי מוצר באיכות ירודה יהיה כזה שתצטרכו להחליף אותו באופן תדיר. השימוש במזרן יהיה קבוע, ברגע שתתרגלו אליו לא תוכלו לבצע את האימון בלעדיו. לפיכך תרצו לדעת כי אינכם תצטרכו להחליף את המזרן כל כמה שבועות. חומרי הגלם מהם עשוי המזרן יקבעו עד כמה הוא יהיה עמיד לביצוע אימונים שונים. הכי חשוב שבסופה של הדרך תוכלו לבצע את האימון מבלי להתעסק במזרן עצמו. המזרן אמור להיות עוד אביזר שיאפשר לכם לקחת את האימון עוד שלב אחד קדימה.

 

העובי של המזרן לנוחות האימון

לסיום לא תוכלו להתעלם מהעובי של המזרן שמשתנה בין הסוגים השונים של המזרנים. העובי של המזרן אמור להיות כזה שיאפשר לכם לבצע תרגילים ללא כל בעיה. אם המזרן לא יהיה מספיק עבה, תוכלו להרגיש לא בנוח לבצע כל מיני תרגילים שונים. עם זאת כאשר המזרן יהיה עבה מידיי, האחיזה על הרצפה לא תהיה בשיאה. הפתרון יהיה לחפש את השילוב הנכון בין עובי סביר, לכזה שיאפשר לכם לבצע את האימון ללא ויתורים. לרוב מתאמנים מתחילים רוכשים מזרני יוגה עבים כמו שהם ירכשו רצועות התנגדות קלות. עם הזמן יהיה ניתן לעבור למזרן דק כי תדעו כיצד לבצע את הטכניקה של כל תרגיל.

גלית ברגר

גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.

אנחנו פה בשבילכם

צרו איתנו קשר

פיזיותרפיה עד הבית

פיזיותרפיה עד הבית

אנחנו מכירים את טיפולי הפיזיוטרפיה השונים כאשר הם נערכים לרוב בבתי החולים או במכונים ייעודיים ומרפאות כחלק מתהליך שיקומי לאחר ניתוח, תאונה, פגיעה וכד'. אבל

לקריאת המאמר »
פיזיותרפיה לעקב

פיזיותרפיה לעקב

כאשר אנו מדברים על פיזיותרפיה לעקב, אנחנו לרוב מתייחסים לטיפול אשר מטרתו למנוע את הכאבים המופיעים בעקב הרגל. למעשה, הכאב בעקב הוא תופעה נפוצה, למעלה

לקריאת המאמר »
התקשרו עכשיו!