איך עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע למי שהיה מעורב בתאונה

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

תאונות דרכים הן מכת מדינה וגם הנהגים הזהירים ביותר לא יכולים להיות בטוחים שהדרך תלויה אך ורק בהם. יש עוד אינספור נהגים או הולכי רגל ואי אפשר לדעת כיצד תסתיים הדרך ממקום למקום. חשוב מאד להכיר את העבודה של עורכי דין שעוסקים במיצוי זכויות לאחר תאונות דרכים ולפנות אליהם על פי הצורך.

 

מי צריך לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום של תאונות דרכים

אנשים רבים כלל לא מודעים לצורך, שלא לומר ההכרח לשכור את השירותים של עורך דין לאחר שמתרחשת תאונת דרכים. אין זה משנה אם מדובר בצד הפוגע או הנפגע ואין זה משנה אם מדובר בנהג, בנוסע, בהולך רגל או במי שנפגע כי היה על המדרכה בדיוק בעת שקרתה התאונה. כל מי שהיה מעורב בדרך כזו או אחרת בתאונה חייב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים על מנת שיעזור לו לצלוח את הנושא הבירוקרטי הלא פשוט הזה של מיצוי הזכויות, של תביעה משפטית אם תהיה ושם וידוא שנשמרים האינטרסים שלו וכל מה שמגיע לו לאחר התאונה. במידה וחלילה אדם מסוים נהרג התאונה הרי שהקרובים שלו צריכים לפנות אל עורך דין בשמו ולבצע את התהליך הדרוש.

 

מה צריך לעשות אחרי תאונת דרכים?

תאונת דרכים היא לא דבר נעים לאף אחד. ברגע אחד יכולים להשתנות מצד לצד החיים של כל המעורבים בתאונה וחשוב מאד לדעת איך להתמודד עם המצב. כמובן שברגעים הראשוניים צריך קודם כל לדאוג לשלמות הגוף ולהרגעת הנפש, להיות מטופלים על ידי כוחות הביטחון ולדווח למשטרה אודות התרחשות התאונה. אחרי שהרוחות מעעט נרגעות חשוב מאד למצוא עורך דין שמתמחה בטיפול בתביעות שקשורות בתאונות דרכים ולהראות לו כל מסמך או עדות שקשורים בתאונה – מסמכים רפואיים, צילומים של מצלמת דרך או מצלמות אבטחה של הרשות המקומית. חשוב לתעד מה אותו נהג או הולך רגל זוכר וכמובן לעדכן את חברת הביטוח בהתרחשות התאונה. כל אלה יהיו חשובים מאד בהמשך הדרך.

 

החשיבות של פנייה אל עורך דין

גם אחרי שעבר זמן מאז התאונה לפעמים ההשפעות שלה ממשיכות לתת את אותותיהן וכמובן שייתכן שנסיבות התאונה יגיעו לבית המשפט. לשם כך חשוב מאד שלכל צד שהיה מעורב יהיה עורך דין צמוד שעוסק בתחום של תאונות דרכים ויידע איך יהיה הכי נכון להתמודד עם העניין. עורך דין יכול להבין בדיוק מה קרה, מי עבר על החוק ובאשמת מי קרתה התאונה, גם אם נראה על פניו ברור שהנסיבות שונות מהמובן מאליו. עורך דין תאונות דרכים יידע להנחות איך יהיה הכי נכון עבור הלקוח שאותו הוא מייצג לצלוח את תהליך המשפט, מה שעלול להיות לא נעים בכלל אך עדיין לסיים אותו כשידו על העליונה ולהגביר את הסיכויים שהצדק ייצא לאור והוא יקבל פיצויים או שייקבע שאין התאונה נגרמה באשמתו. במקרים רבים משפט בעניין תאונת דרכים יתרכז בעיקר בשאלה על מי מוטלת האשמה ומדוע קרתה התאונה ולכן חשוב שיהיה לצד הלקוח עורך דין מנוסה שמכיר היטב את החוק ויש לו ניסיון בייצוג לקוחות בתביעות של תאונות דרכים.

 

לא מומלץ לצלוח את התהליך לבד!

עורך דין שמתמחה בייצוג לקוחות בתביעות של תאונות דרכים יכול להיות ההבדל בין אשמה לבין חפות בנסיבות התאונה. גם מי שמגדיר את עצמו כנהג מצטיין, זהיר וכזה שאף פעם לא מבצע עבירות תאונה לא יכיר לעומק את כל החוקים ותקנות התעבורה ולכן ליווי של עורך דין מומחה ומנוסה הוא לא המלצה אלא חובה של ממש. חשוב למצוא עורך דין שייצג בעבר כמה שיותר לקוחות במקרים שכאלה, שאחוזי ההצלחה שלו בתהליכי משפט גבוהים ושהוא יכול להיות גם מכיל, סימפטי ורגיש כלפי הלקוחות שלו שהיו מעורבים בתאונה אך גם להיות תקיף ואסרטיבי בבואו לחקור את הצד השני על מנת להצליח להוכיח את צדקתו של הלקוח שלו. בדרך זו אפשר יהיה לדעת שפונים אל עורך הדין הנכון והמתאים ביותר לליווי התהליך ולהרגיש שיש סיכויים גבוהים לזכות במשפט ולהוציא את הצדק אל האור. במקרים כאלה מומלץ לא להתפשר ולמצוא את עורך הדין הטוב ביותר.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.