טיפולי פיזיותרפיה פרטי – הכירו את טיפולי הפיזיותרפיה שיסייעו לכם להתגבר על כאבים רבים

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

מתמודדים עם כאבים שונים שמקורם בשלד, בשריר או בעצבים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בהליך הטיפול המיטביטיפולי פיזיותרפיה פרטי הם טיפולים מקצועיים שכל מטרתם היא להתגבר על שלל בעיות וכאבים בעזרת תנועות ותרגילים ייעודיים בלבד. להתמודדות עם בעיות שרירים, בעיות שלד ואף בעיות בעצבים. טיפולי פיזיותרפיה פרטי הם טיפולים מקצועיים שכל מטרתם היא להתגבר על שלל בעיות וכאבים בעזרת תנועות ותרגילים ייעודיים בלבד. אז אם גם אתם מתמודדים עם שלל כאבים או בעיות שונות שמקורן בשריר, בשלד או בעצבים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות הליך טיפולי פיזיותרפיה פרטי, נגע בכל שלבי הטיפול החיוניים, נכיר מקרוב את כל עולם הפיזיותרפיה ונציג את הכאבים השכיחים בגינם אנשים רבים כיום בוחרים להסתייע הפיזיותרפיסט מקצועי. לפני שאתם ממהרים לפנות לרפואה הפורמלית הכוללת הליכים בירוקרטיים, כדורים או שלל תרופות, כדאי שתכירו את השיטה הפשוטה של טיפולי פיזיותרפיה פרטי.

טיפולים רפואיים להתמודדות עם כאבי שלד, שריר ועצביםלפני שאתם ממהרים לפנות לרפואה הפורמלית הכוללת הליכים בירוקרטיים, כדורים או שלל תרופות, כדאי שתכירו את השיטה הפשוטה של טיפולי פיזיותרפיה פרטי.

לא מעט אנשים כיום בוחרים להימנע מטיפולי פיזיותרפיה פרטי בטענה כי מדובר בטיפול שנועד להקל על כאבים בלבד. רבים סבורים כי טיפולי פיזיותרפיה פרטי הם טיפולים הדומים לטיפולי מסג', שכל מטרתם לשחרר שרירים או להקל על כאבים. אך חשוב להדגיש שטיפולי פיזיותרפיה פרטי המועברים על ידי פיזיותרפיסט מקצועי הם טיפולים רפואיים לכל דבר ועניין. מטרת העל של הטיפולים הללו היא לא להקל על כאבים אלא להתגבר עליהם לחלוטין. אנשים רבים כיום שבוחרים להגיע לקבלת טיפולי פיזיותרפיה פרטי מדווחים על טיפולים יעילים במיוחד המצליחים לסייע למיגור תופעות רפואיות רבות ולא פשוטות. אם גם אתם סובלים מכאבי שרירים, שלד או עצבים, טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים יבטיחו לכם התמודדות מיטבית עם הבעיה.

הכירו את הפיזיותרפיסט – בעל תואר אקדמי ושנות התנסות בתחום

אז מיהו הפיזיותרפיסט? כפי שציינו לעיל, מדובר בהליך טיפול רפואי לכל דבר ועניין. לכן, פיזיותרפיסט מקצועי המחזיק בכל התעודות הנדרשות לטיפול בכל דורש חייב לעבור תואר אקדמי בתחום ואף שנות התמחות בליווי מקצועי. הליך ההכשרה הארוך מבטיח לכם טיפולים מקצועיים ומדוייקים להתמודדות עם כל בעיית שריר, שלד או עצבים. אנשים רבים שלא מצליחים למצוא פיתרון יעיל ברפואה הפורמלית מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה מקצועיים ומופתעים לגלות תוצאות מדהימות. בחירה בטיפולי פיזיותרפיה פרטי היא אינה התפשרות, אלא הדרך הטובה ביותר להתגבר על בעיות שריר, שלד או עצבים. לא מעט אנשים שעברו תאונות דרכים משמעותיות, נפצעו במהלך אימונים או ספורטאים עם בעיות גוף שונות מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה מקצועיים ומתמודדים עם מרבית הבעיות איתן הם הגיעו. נשמע מעניין? בשורות הבאות נרחיב אודות שלבי הטיפול החיוניים.

הכירו את שלבי הטיפול – כך מתמודדים עם שלל כאבים בכל חלקי הגוף

פיזיותרפיסט מקצועי ומנוסה מכיר את כלל השלבים שחשוב לעבור עם כל מטופל. שלבי הטיפול מבטיחים לכל מטופל יחס אישי, התאמת כלל התרגילים למצבו הבריאותי ומזיהוי מדוייק של הבעיה. אז לפני שאתם מתחילים טיפולי פיזיותרפיה פרטי, חשוב שתכירו את שלבי הטיפול שתידרשו לעבור.

שלבי הטיפול החשובים ביותר שכל פיזיותרפיסט מקצועי חייב לבצע הם:לא מעט אנשים כיום בוחרים להימנע מטיפולי פיזיותרפיה פרטי בטענה כי מדובר בטיפול שנועד להקל על כאבים בלבד.

איפיון מדוייק של הבעיה

בשלב הראשון חשוב מאוד לאפיין במדוייק ככל הניתן את הבעיה. איפיון מדוייק יתרום רבות להצלחת הטיפול כולו. אנשי מקצוע רבים בתחום לא מקפידים לאפיין במדוייק את מקור הבעיה, מה שגורם להם להתאים תרגילים שאינם מתאימים. התאמת תרגילים לא מדוייקים תפגע בכל הליך הטיפול ותאריך את זמן הטיפול. במטרה להימנע מכך, חשוב מאוד לאפיין נכון את מקור הבעיה. גם אם שני אנשים מגיעים עם אותם כאבים בדיוק במקומות זהים, ייתכן שלכל אדם תהיה בעיה שונה שתדרוש טיפול אחר. לכן, גם אם הכאבים שלכם שכיחים למדי, הפיזיותרפיסט בו תבחרו יהיה חייב לעמול רבות על איפיון מדוייק של הבעיה. הפיזיותרפיסט הצליח לשים את האצבע על מקור הבעיה? הגיע הזמן לעבור לשלב הבא – שלב התאמת התרגילים.

התאמה אישית של תרגילים ייעודיים

שלב זה אף הוא חיוני במיוחד להצלחת הטיפול כולו. התאמת התרגילים חייבת להיעשות תוך התחשבות בכל גורמי הפגיעה או הכאב. כיום יש לא מעט תרגילים שניתן לבצע להתגברות עם כאבים בכל חלקי הגוף. מטרת העל של הפיזיותרפיסט היא לאתר את התרגילים המתאימים ביותר שפועלים על מקור הבעיה בצורה נקודתית. חשוב להדגיש שלא כל תרגיל יתאים לכל מטופל, על אף שהמטופלים סובלים מאותה בעיה בדיוק. ישנם טיפולים מורכבים שאינם מתאימים לאנשים מבוגרים או לכאלה שמצבם הבריאותי אינו תקין. לכן, פיזיותרפיסט מקצועי חייב להכיר כמות גדולה של תרגילים חלופיים להתמודדות עם כל בעיה. הקווים המנחים שמלווים כל פיזיותרפיסט מקצועי בבחירת התרגילים הם מהירות הטיפול ובריאות המטופל. גם אם יש מגוון תרגילים אפשריים, הפיזיותרפיסט בוחר את התרגילים שישפיעו בצורה המהירה ביותר על הבעיה. כמו כן הפיזיותרפיסט שם דגש על בעיות גופניות נוספות במטרה לוודא שהתרגילים לא יצרו פגיעות שונות בעת ביצועם.

כאבים תדירים בכל אזורי הגב אם גם אתם סובלים מכאבי גב משמעותיים ובתדירות גבוהה, אל תהססו לפנות לפיזיותרפיסט מקצועי. טיפולי פיזיותרפיה יסייעו לכם להתגבר על כאבי גב רבים. מרבית כאבי הגב נגרמים כתוצאה של בעיות שלד או שריר, מה שבטיפולים אלה ניתן לטפל ביעילות גבוהה. אז לפני שאתם פונים לטיפולים רפואיים שונים הכוללים תרופות או אף ניתוחים, כדאי שתנסו טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים.
כאבי צוואר או הגבלת תנועה מתמודדים עם כאבי צוואר כרוניים? טיפולי פיזיותרפיה יעילים במיוחד להתמודדות עם הבעיה. בדומה לכאבי גב, גם מרבית כאבי הצוואר מקורם בשריר או בשלד, מה שמאפשר לטיפולי הפיזיותרפיה להשיג תוצאות טובות במיוחד לסובלים מבעיות אלה. נמאס לכם מהכאבים הכרוניים או מתחושת אי הנוחות בעת ביצוע מגוון תנועות צוואר? פנו לפיזיותרפיסט מקצועי.
כאבי מפרקים סובלים מכאבי ברכיים ומרפקים שונים? טיפולי פיזיותרפיה הם התשובה עבורכם. כאבי ברכיים ומרפקים על פי רוב נובעים מבעיות שלד. אבחון נכון של הבעיה תוך התאמת תנועות מדוייקות יבטיחו למטופל שיפור ניכר בכאבי הברכיים או המרפקים. מתמודדים עם כאבים או הגבלת תנועה? טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים יעזרו לכם להתגבר על כל כאבי הפרקים שלכם תוך זמן קצר.
כאבי לסת בעת פתיחת וסגירת הפה כאבים באזור הלסת יכולים לפגוע באופן ישיר בכל התנהלות החיים התקינה. לא מעט אנשים מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה להתמודדות עם כאבים באזור הלסת. הלסת פועלת שעות ארוכות מידי שבוע, מה שלא אחת גורם לבעיות שחיקה. מתמודדים עם כאבים או אי נוחות בכל לעיסה? פיזיותרפיסט מקצועי מכיר מגוון תרגילים ייעודיים להתגברות על הבעיה.
סחרחורות בתדירות גבוהה, ורטיגו ורטיגו היא תופעה הגורמת לסחרחורות תדירות הפוגעות בהתנהלות התקינה. מעבר לכלל הבעיות הפיזיות שצויינו מעלה, חשוב לדעת שטיפולי פיזיותרפיה מסייעים גם לרבים המתמודדים עם סחרחורות תדירות. סובלים מתופעת הורטיגו ומתמודדים עם סחרחורות משמעותיות בתדירות גבוהה? בעזרת מגוון תרגילים פשוטים תוכלו להשיב לעצמכם את האיזון ולהתגבר על כל הסחרחורות שפוקדות אתכם באופן תדיר במהלך היום.
צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.