מדוע חשוב לטפל בדורבן ברגל בהקדם?

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי ניתן לדחות את הטיפול בדורבן ברגל. עם זאת למציאות יש חוקים משלה, היא לא תמיד מיישרת קו עם רצונותיכם. המציאות קובעת כי דורבן ברגל עשוי להביא איתו לבעיות שונות שחובה להכיר אותן. אם אתם מאלה שאוהבים לדחות הכל לרגע האחרון, זה לא יכול להיות המקרה. הרי הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מהימצאותו של דורבן בכף הרגל הוא משמעותי מאוד. כזה שהייתם יכולים לעצור אותו בזמן אם הייתם בוחרים את שיטת הטיפול הנכונה.

 

המציאות לא הולכת להשתפר

חשוב שתבינו כי המציאות לא הולכת להשתפר, היא רק יכולה להחמיר. מה שיקרה זה שבמקום שתראו את השיפור תוכלו לראות רק החמרה במצב. יש כאלה שמספרים כי ההחמרה נעצרה, אך כמובן שלא ניתן היה לראות שיפור. כך שאם יש לכם תקווה כי המצב ישתפר מעצמו מוטב כי תכירו במציאות. הנתונים מראים כי כל מי שיש לו דורבן בכף הרגל לא יצליח לראות שיפור ללא טיפול הולם. מהסיבה הזאת מוטב כי תנסו להיות יוזמים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

 

דורבן ברגל יביא לבעיות אחרות

ישנו סיכוי מסוים כי הכאבים בכף הרגל לא יהיו כאבים שמטרידים אתכם כל כך. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי הכאבים בכף הרגל הם רק ההתחלה לכל מיני בעיות אחרות. דורבן עשוי להביא איתו במקרים חריגים גם למצב של פריצת דיסק ועוד כל מיני בעיות אחרות. כך שאם אתם לא רוצים להחמיר את המצב מוטב כי תקבלו את הטיפול ההולם. ישנם אנשי מקצוע שונים שישמחו לספק לכם ליווי אישי על מנת לראות את השיפור. אין סיבה שתשאירו את עצמכם במצב שבו המציאות עלולה להחמיר בכל יום שעובר.

 

קשה מאוד לנהל שגרת חיים רגילה

צריך בין היתר גם להודות במציאות, קשה מאוד לנהל שגרת חיים רגילה עם דורבן ברגל. מעבר לכך שהוא יכול להוביל עד למצב של פריצת דיסק, הוא ישפיע על הפעולות השוטפות. לא תוכלו לבצע כל מיני פעולות שונות שאתם כבר הייתם רגילים לבצע אותן דרך קבע. אנו מציעים לכם לטפל במצב בהקדם על מנת שתוכלו לחזור לשגרה הרגילה. תוכלו לחזור לבצע את כל הפעולות שכבר היה נדמה לכם שלא תבצעו אותן. בין אם מדובר על פעילות ספורטיבית או כל פעולה אחרת שדורשת שימוש בכף הרגל. הרי הדורבן מביא איתו תחושת אי נוחות שקשה מאוד להסביר אותה.

 

תחסכו לעצמכם את הצורך לעבור ניתוח

ניתוח לדורבן בכף הרגל זה לא דבר נדיר שקורה רק פעמים מועטות. מי שלא יחפש אחר טיפול הולם לדורבן ברגל ימצא את עצמו במצב שבו הוא יהיה חייב לעבור ניתוח. הרי תמצאו את עצמכם מגיעים לנקודה שממנה כבר לא תוכלו לחזור לאחור. נקודה שאף טיפול אחר לא באמת יביא איתו את השיפור שאתם כל כך צמאים להשיג. מהסיבה הזאת מוטב כי תקדימו תרופה למכה, ותנסו להתמודד עם הדורבן בהקדם האפשרי. אין סיבה שתמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מביאים את עצמם לעבור ניתוח. כמו שאתם מתארים לעצמכם ההחלמה מהניתוח היא לא כל כך פשוטה.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.