פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

לאחר אירוע או תאונה אשר בעקבותם התגלתה פציעה או חבלה במניסקוס, נדרש ביצוע ניתוח לשם שיקום האיזור הפגוע. לאחר מכן, נדרש תהליך שיקום, בין היתר פיזיותרפי. התהליךעד להחלמה מלאה. באמצעות פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר בתהליך השיקום של המטופל, בצורה המהירה והיעילה ביותר. הפיזיותרפי תפקידו להחזיר את המטופל לקדמותו, עד להחלמה מלאה. באמצעות פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר בתהליך השיקום של המטופל, בצורה המהירה והיעילה ביותר. זאת מאחר שתהליך הפיזיותרפיה מאפשר מתן תכנית טיפול סדירה ועוקבת, באמצעות מתן יחס אישי, ומגוון רחב של שיטות סיוע מהותיות. הטיפול הפיזיותרפי מאפשר למטופל לחזור לשגרת חייו, לחיים בריאים, פעילים ונורמטיביים.

הליך שיקום פיזיותרפיסטי הוא הליך שיקום אשר כולל היבטים הפיזיים ומנטליים כאחד בתהליך השיקום. בייחוד לאחר ניתוח קרע במניסקוס, אשר ההחלמה לא קלה לאחריו, יש לשים דגש רחב על השיקום הפיזיותרפי. המניסקוס מהווה חלק מפרק הברך, ולו תפקיד חשוב במיוחד בפעולתו התקינה של מפרק הברך. בין היתר, ספיגת הזעזועים העוברים דרך הברך, פיזור משקל הגוף וחילוק עומס הגוף והפחתת רמת החיכוך בין רכיבי הברך. קרע במניסקוס הוא אירוע שכיח יחסית לאחר שבר במפרק הברך, או לאחר קבלת חבלות משמעותיות, ולכן ישנה חשיבות משמעותית במיוחד לתהליך השיקום הפיזיותרפי. התהליך מתבצע כאמור באופן אישי שבין המטופל למטופל וכך ניתן להגיע לכדי התוצאות הטובות ביותר. במהלך שיקום פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס, פרט לטיפולים כמובן, ישנה חשיבות גם לשאר שלבי התהליך ובהם ביצוע מעקב, ביצוע בדיקות, בירורים וכל היוצא בזאת.

תהליך השיקום הפיזיותרפי ומה הוא כולל

תהליך שיקום הפיזיותרפי פרטי ראשיתו תמיד מתחיל בפגישת איבחון, בה יש לבצע בדיקה ובירור של מצב המטופל כיום. האיבחון הראשוני יעשה במתכונת של איסוף מידע, על מנת להבין היכןבמהלך שיקום פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס, פרט לטיפולים כמובן, ישנה חשיבות גם לשאר שלבי התהליך ובהם ביצוע מעקב, ביצוע בדיקות, בירורים וכל היוצא בזאת. המטופל מצוי כיום ומהו מצבו התיפקודי, כמו כן מהי מהות האירוע אשר שינתה את פני התמונה ומה היה המצב התיפקודי קודם לכך. בנוסף, יילקחו בחשבון גם הטיפולים שביצע המטופל עד כה, אם היו כאלה, כמו בדיקות, ניתוח, פרוצדורות וכדומה. לאחר איסוף המידע יבנה הפיזיותרפיסט את תכנית הטיפול המיטבית למקרה שלך, בהתאמה אישית, ויסביר בדיוק אילו וכמה טיפולים פיזיותרפיים יצטרך לבצע לפי אומדן כעת, אילו תרגילים יש לבצע בבית, וכן כיצד יש לפעול מעתה והלאה על מנת להגיע להחלמה מלאה. בתהליך פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס מקבל כל מטופל שירות האישי ומקצועי, עד לקבלת התוצאה הסופית.

לאחר ביצוע ההערכה הרפואית המקיפה, בונה הצוות שלנו את תכנית הטיפול המותאמת עבורכם באופן אישי, אשר תתעדכן עם הטיפול ככל שיהיה צורך בכך. אנו שמים דגש על מצב המטופל המשתנה לכל אורך הטיפול וכמובן מבצעים את ההתאמה לאורכה ולרוחבה במצבים המשתנים במהלך הטיפול. אנו מעניקים בין הטיפולים ליווי אישי לכל מטופל ומטופל, ומאפשרים לכם לחזור למוטב בקלות, ביעילות ועל ידי הצוות הנעים והמקסים ביותר. כלל הצוות הפיזיותרפיסטי כולל את אנשי המקצוע המהימנים, המקצועיים והמיומנים ביותר, אשר באמתחתם ניסייון שיקומי ורפואי רב שנים.

הטיפול הפיזיותרפי בפיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס מוענק על ידי הצוות שלנו לכל מטופל ומטופל, בדגש משמעותי על הבעיה אותה אנו פותרים, בענייננו: שיקום לאחר ניתוח מניסקוס. אנו לוקחים בחשבון כל שצריך בנוגע להחלמה הדרושה, וכן את הנחיצות, אם ישנה כזו, בבעלי המקצוע נוספים שיש לערב בתהליך. במהלך הטיפול הפיזיותלרפי אנו שמים דגש על הרגלת המטופל להתנהלות מיטבית בשגרת חייו וחזרה לחיים טובים ונורמטיביים. על מנת לקבל פרטים אודות המקרה הפרטי שלך, אתה מוזמן להתייעץ עימנו ולהבין כיצד אנו יכולים לסייע לך לשוב להחלמה מלאה וטובה.

מחירי הליך שיקום פיזיורתפיה לאחר ניתוח מניסקוס והתאמה לתקציבהטיפול הפיזיותרפי בפיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס מוענק על ידי הצוות שלנו לכל מטופל ומטופל, בדגש משמעותי על הבעיה אותה אנו פותרים, בענייננו: שיקום לאחר ניתוח מניסקוס

הליכי הפיזיותרפיה הפרטיים שלנו מעניקים הלכה למעשה, למטופלים שלנו את חייהם בחזרה. ביצוע תהליך שיקום פיזיותרפי פרטי הוא השקעה חד פעמית בתהליך השיקום שלכם, אשר רק אם יעשה באופן מדויק יוכל להביאכם לתוצאות הרצויות. אנו מאפשרים למטופלנו לרכוש תכנית טיפולים או טיפולים בודדים, כאשר ברוב  המקרים אנו ממליצים על תכנית שיקום ארוכת טווח. מחירי טיפול פיזיותרפיה נעים בין 250-350 ₪ לטיפול שעתי, וטווח המחירים נע לפי פרמטרים כמו הצרכים הנדרשים, סוג הטיפול, וכדומה. כמובן, שבבניית תכניות טיפול אישיות, טווח המחירים משתנה אף לטובת המטופל.

יש לציין כי בחלק רב מאד מן המקרים מתקבלים החזרי תשלום מהקופה, כמובן בהתאמת כל מקרה לגופו. וכן  כנ"ל מביטוח בריאות פרטי, ניתן ואף נכון לברר מול פוליסת הביטוח הפרטית בדבר החזר ביטוח לפיזיותרפיה פרטית, שכן לרוב הדבר אפשרי.

ההמלצה הטובה ביותר: בחירה במכון פיזיותרפיה מוסמך

הליך שיקום פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס הוא הליך חשוב ומשמעותי למען החלמה מלאה. אם נאלצים לעבור ניתוח לאחר פציעה, תאונה, חבלה או אף עברתם זה מכבר שיקום לאחר הניתוח, תהליך הפיזיותרפיה יכול להיות זה אשר יסתום את הגולל על החלמתכם. מדובר בהליך אשר טומן בחובו את מגוון ההיבטים החשובים שבטיפול, מנטליים ופיזיים כאחד. שהרי בתהליך שיקום חשוב מאד לשים דגש גם על ההיבטים הרגשיים. על כן, חשוב מאד לא להקל ראש בבחירת הפיזיותרפיסט שלכם, ויש לבצע את הבחירה על פי פרמטרים חשובים כמו ניסיון המטפל או המכון הנבחר, שנות פעילות, ראיית תוצאות בשטח, המלצות מחברים או אנשים קרובים שחוו את הטיפול בעבר ועוד.

עוד פרמטר נוסף וחשוב לא פחות בבחירת מכון פיזיותרפיה לאחר ניתוח מניסקוס, הוא החיבור האישי שבין המטופל למטפל. מאחר שמדובר בהליך שיקום חשוב מאין כמותו, וכן בתקופה ארוכה יחסית, חשוב מאד שהבחירה תהא במטפל אשר תרגישו בנוח איתו. מטפל שתחושו בנוח איתו הוא מטפל שלצד הידע, ידע גם לתת את מכלול הכלים הנוספים הדרושים לשם החלמה מלאה. ההמלצה שלנו היא לבצע פגישת היכרות, לחוות את האינטראקציה ולגבש החלטה.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.