פיזיותרפיסט בקריית טבעון

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

פיזיותרפיסט בקריית טבעוןפיזיותרפיסטים מעניקים טיפול לאנשים הסובלים מבעיות תפקודיות שונות. הטיפול נעשה על ידי תרגילים ואביזרי עזר מסוימים. קיימים פיזיותרפיסטים בעלי תחומי התמחות שונים המתאימים לאנשים הסובלים מבעיות שונות. צריכים פיזיותרפיסט בקריית טבעון? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

פיזיותרפיסט בקריית טבעון- מהו פיזיותרפיסט?

פיזיותרפיסט הוא אדם המתעסק בפיזיותרפיה במגוון תחומי התמחות שונים מתוך ההשקפה כי הגוף בעל יכולת לרפא ולשקם את עצמו, במידה שהוא מוכוון בצורה הנכונה לכיוונים המתאימים לו. פיזיותרפיסט הוא בעל תואר אקדמי ורישיון מטעם משרד הבריאות. 

קצת על פיזיותרפיה- מדובר במקצוע פרא רפואי שעוסק באבחון, טיפול ומניעה של בעיות תנועתיות. המטרה של הפיזיותרפיה היא להחזיר אנשים לתפקוד מלא לאחר בעיות תפקודיות שונות שנגרמו כתוצאה ממחלה, פציעה או ניתוח. כמו כן, הפיזיותרפיה נותנת מענה לבעיות אורתופדיות, נוירולוגיות, מחלות נשימה ובעיות בתפקוד המערכות הפנימיות. 

פיזיותרפיסט בקריית טבעון- האם ניתן לקבל טיפולים ביתיים?

התשובה היא כן. טיפולי פיזיותרפיה ביתיים ניתנים במקרה של פיזיותרפיה שיקומית עבור מטופלים המרותקים לבית מסיבות שונות. בדרך כלל אלה יהיו אנשים שלא יכולים ללכת, מתקשים לעבור מהספה לכיסא, מתקשים לעלות במדרגות ועוד. טיפולים אלה בדרך כלל יהיו במסגרת פיזיותרפיה פרטית. 

בטיפולי פיזיותרפיה ביתיים, הפיזיותרפיסט יגיע אליכם הביתה וייתן לכם תרגילים, הדרכה ועצות מעשיות שתוכלו ליישם בבית. בדרך כלל יהיה מדובר בתרגילים פשוטים יחסית שכוללים אביזרי עזר פשוטים. תחילה המטופל יעבור הערכה קלינית ואבחון ועל פי התוצאות הפיזיותרפיסט יוכל לבנות עבורו תוכנית טיפול מתאימה בהתאם לבעיות מהן סובל ולמקום המגורים שלו. 

טיפולי פיזיותרפיה ביתיים, מאפשרים למצוא פתרונות עבור קשיים איתם מתמודדים אנשים ולהתאים אותם לשגרת החיים שלו בבית. כך ניתן להתאים את סביבת המגורים של המטופל למצב שלו וללקויות התפקודיות מהן סובל. כמו כן, בטיפולים ביתיים ניתן להדריך את בני הבית על דרכי התנהלות ודרכים לסיוע ושיפור חייו של המטופל. חשוב מאוד שהמטופל יתרגל ויתמיד בטיפולים על מנת שיצליח לשפר את איכות חייו ככל הניתן. 

קראו עוד: פיזיותרפיה עד הבית

טיפים לבחירת פיזיותרפיסט בקריית טבעון

 מנת לבחור פיזיותרפיסט בקריית טבעון יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים.

  • פיזיותרפיסט בקריית טבעון- אם אתם מתגוררים בקריית טבעון, ההמלצה שלנו היא לבחור בפיזיותרפיסט בקריית טבעון, או לפחות מהסביבה. הסיבה לכך היא שטיפולי פיזיותרפיה מצריכים התמדה ועל מנת שיהיה לכם קל להגיע ושהטיפול לא יהפוך לטרחה, מומלץ לבחור בפיזיותרפיסט סמוך לאזור מגוריכם. 
  • תחום ההתמחות- לא כל פיזיותרפיסט מומחה לכל בעיה ולכל תחום. לכן, חשבו מאיזו בעיה אתה סובלים? אם יש לכם בעיה שדורשת תחום התמחות ספציפי, לדוגמא בעיות ברצפת האגן, בחרו בפיזיותרפיסט מתחום ההתמחות שנוגע לבעיה שלכם. 
  • אביזרים- קיימים אביזרי עזר שונים שמסייעים לטיפולי פיזיותרפיה. בין האביזרים הללו נמצא כדורים, רצועות נמתחות, מיטות טיפול, גלילים ומגוון אביזרים אורתופדיים שונים. פיזיותרפיסט צריך להחזיק בציוד ובמגוון אביזרים מתאימים שיסייעו לביצוע הטיפולים. לכן, בחרו בפיזיותרפיסט שברשותו ציוד מתאים. 
  • ידע נרחב- בחרו בפיזיותרפיסט שמכיר את המחקרים החדשים, שמתעדכן ומסתקרן. וודאו שהוא מספק לכם את הידע הנדרש לכם עבור הבעיה ממנה סובלים. 
  • המלצות- הטיפ האחרון הוא לקבל המלצות. בסופו של דבר, אם אתם מכירים אדם שעבר טיפול פיזיותרפיה טוב ומכיר פיזיותרפיסט טוב, זה הפתרון הטוב ביותר מאשר שתחפשו בין מגוון מכונים. המלצות יכולות להיות מאדם קרוב או מאדם זר שהמליץ לכם. לדוגמא, קבוצות בפייסבוק הפכו לפלטפורמה מצוינת לשאול שאלות ולקבל המלצות. 

 

פיזיותרפיסט בקריית טבעון- היתרונות של פיזיותרפיסט פרטי

קיימים פיזיותרפיסטים העובדים באופן פרטי וקיימים פיזיותרפיסטים שפועלים במסגרת קופות החולים. אז מה היתרונות של פיזיותרפיסט פרטי?

  • תורים קצרים וטיפול מקיף- פיזיותרפיסט של קופת חולים, בדרך כלל יעניק טיפול למספר מטופלים בו זמנית. בעקבות כך, הטיפול שכל מטופל מקבל הוא קצר, לא מקיף ולא מעניק מספיק תשומת לב. לעומת זאת, פיזיותרפיסט פרטי מעניק לכם יחס אישי, אחד על אחד. בדרך כלל הפיזיותרפיסט הפרטי ילווה אתכם מתחילת התהליך ולאורכו. כך הוא יידע מה מצבכם, היכן התחלתם, מה קצב ההתקדמות שלכם ויוכל להעניק מענה על שאלות והתייעצויות בהתאם למצב שלכם. 
  • תחום התמחות- כאשר הולכים לפיזיותרפיסט פרטי ניתן לבחור בפיזיותרפיסט מתחום ההתמחות הרלוונטי לבעיה שלכם. לדוגמא, אם אתם סובלים מבעיות ברכיים, תוכלו ללכת לפיזיותרפיסט המומחה לבעיות ברכיים ולדעת שתקבלו את הטיפול המתאים ביותר. 
  • גמישות לשעות טיפול- פיזיותרפיסטים במסגרת קופות החולים עובדים בדרך כלל בשעות ספציפיות ובימים ספציפיים. המטופל צריך להתאים את עצמו לימים ולשעות של קופת החולים. לעומת זאת, פיזיותרפיסט פרטי יהיה גמיש יותר בשעות שלו ותוכלו לקבל טיפול בשעות שמתאימות לכם יותר. 
  • כמות הטיפולים- בקופות החולים בדרך כלל תהיה הגבלה על כמות הטיפולים שכל מטופל יכול לקבל. בפיזיותרפיה הפרטית אין הגבלה וכל מטופל יקבל את כמות הטיפולים הנדרשת במצבו. 
  • ציוד- בדרך כלל הציוד שיהיה במכוני הפיזיותרפיה הפרטיים יהיה חדש ומגוון מאוד. בדרך כלל יהיו אביזרים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות הרבה יותר מאלה של קופות החולים. 

אך למרות כל היתרונות, החיסרון המרכזי וזה שגורם לאנשים רבים לוותר על טיפולים פרטיים הוא המחיר. המחיר של קופות החולים יהיה נמוך יותר מאשר המחירים של הפיזיותרפיסטים הפרטיים מה שגורם לאנשים רבים לוותר על כך.  

כמה עולה פיזיותרפיסט בקריית טבעון?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה פיזיותרפיסט בקריית טבעון. הסיבה לכך היא שקיימים מספר גורמים שונים שישפיעו על המחיר של פיזיותרפיסט בקריית טבעון. 

  • פיזיותרפיסט פרטי- קודם כל, הגורם המרכזי שישפיע על המחיר הוא האם מדובר בפיזיותרפיסט פרטי או בפיזיותרפיסט מטעם קופת חולים. 
  • פיזיותרפיסט מומחה- תחום ההתמחות של הפיזיותרפיסט ישפיע על המחיר שלו. לדוגמא, אם אתם צריכים פיזיותרפיסט ספורט או פיזיותרפיסט שמתמחה בבעיות גב, תהיה לכך השפעה על המחיר. 
  • ותק- גם הוותק של הפיזיותרפיסט ישפיע על המחיר. ככל שהפיזיותרפיסט ותיק יותר ומוכר יותר, בדרך כלל הוא יהיה מבוקש יותר וכתוצאה מכך המחיר שלו יעלה. 
  • טיפולים ביתיים- כפי שציינו קודם, קיימת האפשרות לקבל טיפולי פיזיותרפיה בייתים. פיזיותרפיסט שמעניק טיפולים ביתיים בדרך כלל ייקח עבור השירות הזה מחיר גבוה יותר. 
  • כמות טיפולים מראש- פיזיותרפיסטים רבים, מאפשרים לקבל הנחה על טיפולים במידה שרוכשים כמות טיפולים מסוימת מראש. כלומר, מי שרוכש מראש עשרה טיפולים יקבל מחיר נמוך יותר עבור כל טיפול בנפרד. לא כל המטופלים בוחרים בשיטה זו כיוון שלא תמיד ניתן לצפות מראש את כמות הטיפולים הנדרשת למצבו של המטופל. כתוצאה מכך יכול להיות מצב בו תשלמו על טיפול שאתם לא צריכים. 

בממוצע ניתן לקבוע כי המחיר עבור טיפול פיזיותרפיה פרטי ינוע בין 250 לבין 350 שקלים כולל מע"מ. טיפול פיזיותרפיה בדרך כלל אורך בין 45 דקות לבין שעה. 

שימו לב- במקרים רבים, הטיפול הראשון אורך זמן רב יותר מהטיפולים האחרים. הסיבה לכך היא שבטיפול הראשון בדרך כלל יתבצע אבחון והערכה קלינית של המטופל על מנת להתאים לו את הטיפול הנכון לו ביותר. לכן, בדרך כלל הטיפול הראשון גם יעלה מעט יותר. 

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.