פיזיותרפיסט פרטי בירושלים

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

לאחר אירוע או תאונה אשר בעקבותם התגלתה פציעה או חבלה כלשהי, לרוב נדרש תהליך שיקום פיזיותרפי, והוא חשוב מנשוא על מנת להחזיר את המטופל לקדמותו, להחלמה מלאה.הליך שיקום פיזיותרפיסטי הוא הליך שיקום אשר כולל את ההיבטים הפיזיים כמובן, ונוגע אף בהיבטים המנטליים והריגשיים של התהליך. בייחוד אודות לשילוב עם פיזיותרפיסט פרטי בירושלים באמצעות הליך שיקום פיזיותרפיסטי פרטי ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר בשיקומו של המטופל, בצורה המהירה והיעילה ביותר. זאת אודות לתכנית  טיפול סדירה, עוקבת בשעות ובימים, בעלת מתכונת אישית ויחס אישי, וכך ניתן להחזיר את המטופל לחיים בריאים, נורמטיביים וטובים. הליך שיקום פיזיותרפיסטי הוא הליך שיקום אשר כולל את ההיבטים הפיזיים כמובן, ונוגע אף בהיבטים המנטליים והריגשיים של התהליך. בייחוד אודות לשילוב עם פיזיותרפיסט פרטי בירושלים, אשר מאפשר למטופל את המקום שלו, מקשיב ולא רק שומע, ומאפשר למטופל את מרחב הטיפול הבטוח והמטיב ביותר שניתן לתת.

תהליך שיקום פיזיותרפיסטי פרטי מורכב כאמור מטיפול במתכונת אישית שבין המטפל למטופל, ובמהלך תהליך השיקום נמצא המטופל בקשר ישיר ובחשיבות גבוהה עם הפיזיותרפיסט הפרטי שלו. זאת בין היתר, לא רק לביצוע הטיפולים, כי אם גם לשם מעקב, ביצוע בדיקות, בירורים וכל הנחוץ. באותה מתכונת טיפול אישית יושם דגש רחב על כל הההיבטים שחשוב לקחת בחשבון בהליך השיקום.

מה אקבל בתהליך שיקום הפיזיותרפיה הפרטי?

תהליך שיקום פיזיותרפי פרטי ראשיתו תמיד מתחיל בפגישת איבחון, על מנת לבצע בדיקה ובירור של מצב המטופל כיום. האיבחון הראשוני יעשה במתכונת של איסוף מידע, על מנת להבין היכןבמכון הפיזיותרפיה שלנו כל מטופל מקבל את השירות האישי ביותר הניתן, בהגיעו לפיזיותרפיסט פרטי בירושלים מהצוות הרפואי שלנו. המטופל מצוי כיום ומהו מצבו התיפקודי, כמו כן מהי מהות האירוע אשר שינתה את פני התמונה ומה היה המצב התיפקודי קודם לכך. כמו כן יילקחו בחשבון גם הטיפולים שביצע המטופל עד כה, אם היו כאלה, כמו בדיקות, ניתוח, פרוצדורות וכדומה. לאחר איסוף המידע יבנה הפיזיותרפיסט את תכנית הטיפול המיטבית למקרה שלך, בהתאמה אישית, ויסביר בדיוק אילו וכמה טיפולים פיזיותרפיים יצטרך לבצע לפי אומדן כעת, אילו תרגילים עליך לבצע בבית וכיצד, ככלל, עליך לפעול מעתה והלאה, על מנת להגיע לתוצאה של החלמה מלאה.

במכון הפיזיותרפיה שלנו כל מטופל מקבל את השירות האישי ביותר הניתן, בהגיעו לפיזיותרפיסט פרטי בירושלים מהצוות הרפואי שלנו. אנו מתמחים בביצוע טיפולי פיזיותרפיה במתכונת אישית, מקצועית, ומיומנת בעלת ניסיון רב שנים.

טיפול אצל פיזיותרפיסט פרטי בירושלים מתאים עבור מי מכם אשר סובל מכל בעיה אשר פיזיותרפיה היא מזור עבורה, ככלל, מדובר במרבית הבעיות הרפואיות או הפרה- רפואיות. כל למשל, הליך פיזיותרפיה לאחר אירוע מוחי (שבץ), לאחר ניתוח אורטופדי כמו ניתוח בגב, ניתוח החלפת מפרק ירך או ברך, סחרחורות, כל בעיה כרונית, שיקום מפציעה, לאחר כל תקופת אשפוז ממושכת, לאחר שבירת גפיים, לאחר כוויה או חבלה, וכמעט כל מקרה רפואי נוסף. על מנת לקבל פרטים אודות המקרה הפרטי שלך, אתה מוזמן להתייעץ עימנו ולהבין כיצד אנו יכולים לסייע לך לשוב להחלמה מלאה וטובה.

אנו נבצע את ההערכה הרפואית המקיפה, ולאחר מכן נבנה לכם תכנית טיפול מותאמת אישית אשר תתעדכן עם הטיפול ככל שיהיה צורך בכך. אנו מעניקים בין הטיפולים ליווי אישי לכל מטופל ומטופל, ומאפשרים לכם לחזור למוטב בקלות, ביעילות ואף בנועם. כלל הצוות הפיזיותרפיסטי כולל את אנשי המקצוע המהימנים, המקצועיים והמיומנים ביותר, אשר באמתחתם ניסייון שיקומי ורפואי רב שנים.

הטיפול הפיזיותרפי הפרטי מוענק לכל מטופל בדגש רחב על הבעיה שיש לתקן, על ההחלמה הדרושה, על בעלי המקצוע הנוספים שאולי יש וצריך לערב בתהליך. וכן, על הרגלת המטופל להתנהלות מיטבית בשגרת חייו וחזרה לחיים טובים ונורמטיביים, בבית, במשרד, בחדר האמבטיה, וכדומה.

מחירי הליך שיקום פיזיורתפי פרטי והתאמה לתקציבטיפול אצל פיזיותרפיסט פרטי בירושלים מתאים עבור מי מכם אשר סובל מכל בעיה אשר פיזיותרפיה היא מזור עבורה, ככלל, מדובר במרבית הבעיות הרפואיות או הפרה- רפואיות

הליכי הפיזיותרפיה הפרטיים מעניקים למטופל את חייו בחזרה, על כל המשתמע מכך. עקב המשמעות הגבוהה שבכך, לצד הרצון לאפשר את מערך הטיפול המדהים הזה לכולם, ישנו מגוון רחב של תכניות טיפול אשר ניתן להתאים לכל מטופל הדרוש זאת. מחירי טיפול פיזיותרפיה נעים בין 250-350 ₪ לטיפול שעתי, וטווח המחירים נע לפי פרמטרים כמו הצרכים הנדרשים, סוג הטיפול, וכדומה. כמובן, שבבניית תכניות טיפול אישיות, טווח המחירים משתנה אף לטובת המטופל.

מבחינת החזרי תשלום מהקופה, בחלק מן המקרים יכול להתקבל החזר תשלום מהקופה, בהתאם לכל מקרה לגופו, על כן על המטופל לברר זאת. כנ"ל לעניין ביטוח בריאות פרטי, ניתן ואף נכון לברר מול פוליסת הביטוח שלכם בדבר החזר ביטוח לפיזיותרפיה פרטית. יש לבדוק את הפוליסה מל חברת הביטוח.

כיצד לבחור פיזיותרפיסט פרטי מומלץ?

הליך פיזיותרפיה פרטי הוא הליך חשוב ומשמעותי להחלמתכם, בין אם הפיזיותרפיה דרושה אחר פציעה, תאונה, חבלה או שיקום לאחר ניתוח. המטרה היא אחת והיא החזרת המטופל לחיים בריאים ופעילים, כמו קודם לכן, ואף ברמה בריאותית טובה יותר. על כן, חשוב מאד לא להקל ראש בבחירת פיזיותרפיסט פרטי בירושלים, ולבחור את המטפל שלכם בכובד ראש. יש לתת את הדעת על פרמטרים כמו ניסיונו של המטפל או מכון הטיפול, המלצות מחברים או אנשים קרובים שחוו את הטיפול מאותו מטפל, וכן ניתן להגיע ולחוות בחוויה אישית ראשונית ולהתרשם בעצמכם.

בכל מקרה, כאשר אתם עומדים בפני בחירת פיזיותרפיסט לשם החלמה במקרה הפרטי שלכם, דעו כי מעבר לטיפול טוב ומטיב אשר יסייע לכם הלכה למעשה לחזור למוטב, חשוב במיוחד גם להתחבר למטפל בפן הריגשי. טיפול טוב הוא טיפול אשר יעביר אתכם דרך, ולרוב בתהליכי שיקום קשים הוא אף נוגע בנקודות ריגשיות עמוקות. על כן, ביחרו את המטפל הפרטי שלכם, לצד לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים שהצגנו לעיל, לאחר פגישה אישית מולו, בה תוכלו לחוות את המטפל הבא שלכם ולגבש החלטה.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.