פיזיותרפיסט פרטי מומלץ – הכירו את השיטה הפשוטה להתמודדות עם מגוון בעיות שריר, שלד ועצבים!

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

מתמודדים עם כאבים תמידיים בגב, בצוואר או בכל מרפקי הגוף? מרגישים מוגבלים בביצוע שלל פעולות פיזיות פשוטות? פיזיותרפיסט פרטי מומלץ הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לא מעט אנשים כיום נעזרים בשירותיו של פיזיותרפיסט פרטי מומלץ להתמודדות עם מגוון רחב של בעיות שריר, שלד או עצבים. אז לפני שאתם פונים לשלל טיפולים רפואיים ארוכים ומייגעים הכוללים כדורים או תרופות, חשוב שתכירו את האפשרות של פיזיותרפיה מקצועית. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות פיזיותרפיסט פרטי מומלץ, לרבות הליך הכשרתו, הטיפולים השכיחים ביותר, שלבי הטיפול ויעילות הפיזיותרפיה להתמודדות עם מבחר בעיות שלד, שריר או עצבים שונות. אז לפני שאתם בוחרים את הפיזיותרפיסט שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

שיטת טיפול רפואית המחייבת את המטפל בתואר אקדמי ובשנות ניסיון בתחום!מתמודדים עם כאבים תמידיים בגב, בצוואר או בכל מרפקי הגוף? מרגישים מוגבלים בביצוע שלל פעולות פיזיות פשוטות? פיזיותרפיסט פרטי מומלץ הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

תחילה חשוב להקדים ולומר כי פיזיותרפיסט פרטי מומלץ עובר הליך הכשרה מקצועית וארוכה למדי. בניגוד למקובל לחשוב, פיזיותרפיסט פרטי מומלץ אינו מעניק שירותי מסג' לשחרור השרירים, אלא מעניק שירות רפואי ומקצועי. אנשים רבים בוחרים לוותר על אפשרות זו של טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים בטענה כי מדובר בהליך פשוט שנועד לסייע להתמודדות עם כאב, ולא להתמודדות עם הבעיה. לכן, חשוב לדעת שכל פיזיותרפיסט פרטי מומלץ נדרש להשלים תואר ראשון בתחומו ולעבור מספר שנות הכשרה בטיפול מעשי. במהלך כל שנות לימודיו הוא לומד לאבחן נכון כל בעיה ולהעניק לה טיפול ייעודי ומיטבי. טיפולי פיזיותרפיה הם טיפולים רפואיים לכל דבר ועניין. הטיפולים הללו מתמקדים בעיקר בהתמודדות עם בעיות שלד, שריר ועצבים ללא צורך בכדורים או בתרופות כלל. איך זה עובד אתם שואלים? בשורות הבאות נגע בכל שלבי הטיפול בעזרתו אנשים רבים כיום מצליחים להתגבר על בעיות וכאבים שונים בכל חלקי הגוף.

השלב הראשון בטיפול מקצועי – אבחון מדוייק של מקור הבעיה!

פיזיותרפיסט פרטי מומלץ יעניק לכם שירות מלא הכולל שני שלבים מרכזיים. בשלב הראשון, הוא נדרש לאבחן את הבעיה האישית שלכם. חשוב להדגיש ולומר כי לא כל בעיות הגב נובעות מאותה סיבה, לא לכל כאבי הצוואר מתאימים תרגילים זהים וישנן מגוון בעיות עצבים שונות שניתן להתגבר עליהן. לכן, פיזיותרפיסט פרטי מומלץ חייב להתחיל בשלב האבחון האישי שלכם. גם אם אתם מתלוננים על כאבים זהים לעוד עשרות לקוחות שעברו תחת ידי הפזיותרפיסט, הוא נדרש לאבחן את מצבכם באופן אישי. שלב האבחון הוא השלב החשוב ביותר בכל שלבי הטיפול. אבחון שאינו מדוייק יגרום לפיזיותרפיסט שלכם להתאים עבורכם תרגילים שאינם מיועדים לפיתרון הבעיה האמיתי שלכם. אנשי מקצוע רבים שלא מצליחים לאבחן נכון ומדוייק את הבעיה, פוגעים ביעילות הטיפול שהם מעניקים. פיזיותרפיסט פרטי מומלץ יעמול ארוכות וישאל שאלות רבות להבנת המצב האישי שלכם ולאפיון מדוייק של הבעיה.

לאחר השלמת האבחון המדוייק עוברים לשלב הבא – שלב התאמת התרגילים המדוייקים להתמודדות עם הבעיהתחילה חשוב להקדים ולומר כי פיזיותרפיסט פרטי מומלץ עובר הליך הכשרה מקצועית וארוכה למדי.

לאחר שלב זה, כאשר הפיזיותרפיסט שלכם אבחן נכון את הבעיה, הוא עובר לשלב התאמת התרגילים הייעודיים להתמודדות עם הכאבים. חשוב להדגיש שכיום יש מגוון רחב של תרגילים אפשריים שיכולים לסייע לכם להתמודד עם בעיות וכאבים רבים בכל חלקי הגוף. בדומה לשלב הראשון בהליך הטיפול, בו הפיזיותרפיסט שלכם נדרש לבחון את המצב האישי שלכם, גם במקרה זה חשוב מאוד שהתאמת התרגילים תיעשה תוך התחשבות במצבכם האישי. לא אחת מטופלים שונים הסובלים מאותה בעיה בדיוק, יקבלו תרגילים שונים להתמודדות מיטבית עם הבעיה. לא כל תרגיל להתמודדות עם כאבי צוואר מתאים לכל המטופלים שמתלוננים על כאבים בצוואר. הסיבה לשינויים נובעת בעיקר בגין מצבו האישי של המטופל. הפרשי גילאים או אף מצב גופני כללי עשויים להשפיע על בחירת התרגילים המיטביים להתגברות על בעיות שונות.

התרגילים יותאמו עבורכם באופן אישי תוך התחשבות בגילכם, במצבכם הרפואי ובאבחון הכאבים שלכם

פיזיותרפיסט פרטי מומלץ יתאים עבורכם את התרגילים המיטביים והמותאמים לבעיה האישית שלכם וכן למצבכם הבריאותי. ההתאמה חייבת להיעשות תוך התחשבות גם בבעיה וגם במטופל,הקווים המנחים פיזיותרפיסט פרטי מומלץ לבחירה נכונה הם: מהירות, יעילות ובריאות. הפיזיותרפיסט ישאף לבחור עבורכם את התרגילים שיביאו לשיפור המהיר ביותר במצבכם תוך שמירה על התאמת התרגילים למצבכם הבריאותי. כך שיהיה ניתן להגיע לתוצאות מיטביות תוך זמן קצר. איך בוחרים את התרגילים הטובים ביותר? כפי שציינו מעלה, כיום יש מגוון עשיר מאוד של תרגילים אפשריים להתמודדות עם שלל בעיות שריר, שלד או עצבים. הקווים המנחים פיזיותרפיסט פרטי מומלץ לבחירה נכונה הם: מהירות, יעילות ובריאות. הפיזיותרפיסט ישאף לבחור עבורכם את התרגילים שיביאו לשיפור המהיר ביותר במצבכם תוך שמירה על התאמת התרגילים למצבכם הבריאותי. לכן, אם אתם בוחרים נכון פיזיותרפיסט מקצועי, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהתרגילים שהוא נותן לכם יבחרו תוך הקפדה על מהירות ההשפעה והתאמה אישית לשמירה על בריאותכם.

טיפולים ללא כדורים!

נקודה נוספת שחשוב להדגיש – טיפולי פיזיותרפיה אינם כוללים כדורים או תכשירים רפואיים כלל. טיפולים אלה מתבססים על תנועה נכונה בלבד. ריכזנו עבורכם טבלה מסודרת הכוללת את כל הכאבים השכיחים ביותר שמובילים רבים לפנות לפיזיותרפיסט פרטי מומלץ.

הכאבים השכיחים ביותר שמובילים רבים לפיזיותרפיסט פרטי מומלץ הם:

כאבים תדירים בכל אזורי הגב מרבית המטופלים המגיעים לפיזיותרפיסט פרטי מומלץ מתמודדים עם כאבי גב שונים. טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי יסייעו לכם להתגבר על כאבי גב רבים. מרבית כאבי הגב נגרמים כתוצאה של בעיות שלד או שריר, מה שבטיפולים אלה ניתן לטפל ביעילות גבוהה. אז לפני שאתם פונים לטיפולים רפואיים שונים הכוללים תרופות או אף ניתוחים, חשוב שתכירו את האפשרות של טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים.
כאבים תדירים בכל אזורי הצוואר מרגישים מוגבלים בתנועות הצוואר? סובלים מכאבים תדירים? טיפולי פיזיותרפיה יוכלו לעזור לכם. בדומה לכאבי גב, גם מרבית כאבי הצוואר מקורם בשריר או בשלד, מה שמאפשר לטיפולי הפיזיותרפיה להשיג תוצאות טובות במיוחד לסובלים מבעיות אלה. נמאס לכם מהכאבים הכרוניים או מתחושת אי הנוחות בעת ביצוע מגוון תנועות צוואר? אל תהססו להגיע לטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי. טיפול מותאם מסייע למרבית המטופלים להקל או אף למגר את הכאב לחלוטין.
כאבים בכל מפרקי הגוף חשים כאבים תמידיים בברכיים, במרפקים או בכל מפרקי גופכם? טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים הם התשובה עבורכם.. כאבי ברכיים ומרפקים על פי רוב נובעים מבעיות שלד. אבחון נכון של הבעיה תוך התאמת תנועות מדוייקות יבטיחו למטופל שיפור ניכר בכאבי הברכיים או המרפקים. מתמודדים עם כאבים או הגבלת תנועה? טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים יעזרו לכם להתגבר על הבעיה ביעילות מרבית. מרבית המטופלים הצליחו להתגבר על הבעיה תוך זמן קצר.
כאבי לסת בעת אכילה לא מעט אנשים מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה להתמודדות עם כאבים באזור הלסת. הלסת פועלת שעות ארוכות מידי שבוע, מה שלא אחת גורם לבעיות שחיקה. מתמודדים עם כאבים או אי נוחות בכל לעיסה? טיפול מקצועי יאפשר לכם להתגבר על הבעיה.
תופעת "ורטיגו" הגורמת לסחרחורות תדירות סחרחורות כרוניות יכולות לפגוע בשגרת החיים התקינה. לכן, חשוב לדעת שמעבר לכלל הבעיות הפיזיות שצויינו מעלה, טיפולי פיזיותרפיה מסייעים גם לרבים המתמודדים עם סחרחורות תדירות. סובלים מתופעת הורטיגו ומתמודדים עם סחרחורות משמעותיות בתדירות גבוהה? בעזרת מגוון תרגילים פשוטים תוכלו להשיב לעצמכם את האיזון ולהתגבר על כל הסחרחורות התדירות שמשבשות את כל שגרת החיים שלכם.

 

לכן, לפני שאתם ממהרים לפנות לפתרונות הרפואה הפורמליים, מומלץ לנסות טיפול אצל פיזיותרפיסט פרטי מומלץ שידע להתאים עבורכם את התרגילים המדוייקים ביותר להתגברות על הבעיה.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.