איך פיזיותרפיה רצפת האגן יכולה לשנות את אורח החיים שאתם מנהלים כיום?

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

כל אדם חי את חייו בלי יותר מדי מחשבה על "מה יהיה אם", אבל ברגע שהוא צריך להתמודד עם סיטואציה חדשה – היא עלולה לשנות את חייו מן הקצה אל הקצה. אחת מהסיטואציות החדשות הנפוצות האלו היא סיטואציה של בריחת שתן, שנפוצה אצל לא פחות מ-30% מהאוכלוסייה. היות ונשים וגברים רבים כל כך מתמודדים עם בריחת שתן, הם צריכים להסתגל לאורח חיים חדש ומאוד מתסכל, אבל באמצעות פיזיותרפיה רצפת האגן הם יכולים לחזור לשגרה שלהם בקלות. אם גם אתם שיניתם את החיים שלכם בעקבות בריחת שתן, היום אנחנו רוצים להבהיר לכם איך פיזיותרפיה רצפת האגן יכולה לעזור גם לכם.

פיזיותרפיה רצפת האגן – כל מה שצריך לדעת כדי להתמודד עם בריחת שתן

בריחת שתן היא בעיה רצינית בחיים. היא יכולה להופיע בעקבות גיל מתקדם, בעקבות מחסור בפעילות גופנית בגיל מוקדם וגם בעקבות מחלות או בעיות רפואיות, ומהרגע שהיא מגיעה – היא משנה את התמונה לחלוטין. בריחת שתן היא תופעה שגורמת לאי שליטה בסוגרים, ובהתאם ליציאה בלתי נשלטת של השתן. העניין הבעייתי המרכזי עם בריחת שתן הוא שהיא אינה צפויה – היא יכולה להגיע בזמן צפייה בטלוויזיה בבית, אך היא יכולה גם להגיע בזמן מפגש חברתי, הופעה או בילוי במסעדה מחוץ לבית.

באמצעות פיזיותרפיה רצפת האגן ניתן להתמודד עם סיטואציית בריחת השתן בצורה שתאפשר לכם לחזור לחיים התקינים והרגילים שלכם, בלי לחשוש שבכל רגע נתון אתם עלולים להתמודד עם הבעיה הזו.

מה קורה בפיזיותרפיה רצפת האגן?

פיזיותרפיה רצפת האגן מתחילה במפגש עם פיזיותרפיסטית רצפת אגן מומחית, שיכולה לאבחן את הבעיה ולהבין מאיפה היא נוצרת. באמצעות תשאול ושיתוף על הרקע שלכם תוכל הפיזיותרפיסטית להבין מהו מקור הבעיה, ובהתאם להצמיד לה פתרון. במסגרת הטיפולים תבצעו כל מיני תרגילים שונים לחיזוק שרירי רצפת האגן, כך שהם יוכלו לחזור ולתפקד בצורה המיטבית, ולמנוע את בריחת השתן.

בנוסף, במסגרת פיזיותרפיה רצפת האגן תוכלו לקבל טיפים לעתיד ותרגילים לביצוע עצמאי בכל רגע נתון ומכל מקום – מבלי להיות תלויים במכשירים מסוימים. באופן הזה תוכלו להחזיר את השליטה אליכם, ולהיפרד מבריחת השתן לשלום.

פיזיותרפיה רצפת האגן – זה הזמן לשים סוף לבעיה

אם עד היום היססתם, עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שפיזיותרפיה רצפת האגן היא הפתרון המושלם עבורכם. פנו לחברת MyDoctor על מנת לתאם לעצמכם את הטיפול הקרוב ביותר.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.