הכל על עבודתו של עו"ד מומחה לרשלנות רפואית

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

להיתקל ברשלנות רפואית זו חוויה מצערת, מכאיבה ואף מכעיסה. כאשר מטופל נופל קורבן לרשלנות של אנשי מקצוע מתחום הבריאות אשר כביכול למדו והתמחו במקצוע, הדבר עלול להוביל לקושי פיזי, רגשי וכלכלי. הצעד המתבקש יהיה לתבוע את אותו גורם רפואי שנהג ברשלנות, על מנת להשיב את זכויות המטופל בתוספת פיצוי כספי נאה שיאפשר לו לדאוג לעצמו כעת במצבו החדש. עו"ד מומחה לרשלנות רפואית הוא גורם מקצועי המייצג מטופלים ומטופלות שנפגעו בעקבות רשלנות רפואית, מסייע להם להבין את זכויותיהם ולבנות תיק חזק שיבטיח הצלחה בתהליך המשפטי.

 

עו"ד מומחה לרשלנות רפואית – מה זה אומר בעצם?

רשלנות רפואית משמעותה מצב שבו איש מקצוע מעולם הבריאות מבצע את עבודתו שלא בהתאם לסטנדרט, מה שמוביל לנזקים, פציעות או חלילה, מוות. הרשלנות נובעת לעתים מאבחון שגוי, תרופות שגויות, הזנחה או פעולה כירורגית. עו"ד מומחה לרשלנות רפואית יגיד לכם בשלב הראשון, שעליכם לאסוף את כל הראיות האפשריות שיעידו על כך שאכן קיימת רשלנות רפואית ויש עילה לתביעה, למשל במצבים בהם:

  • המטופל סובל מפציעות משמעותיות וארוכות טווח עקב טיפול רפואי.
  • ישנן ראיות ברורות לכך שאיש מקצוע מעולם הבריאות לא הקפיד על נהלים מקובלים.
  • המטופל נתקל בהתנגדות מצד אנשי המקצוע או חברות הביטוח בעודו מחפש אחר תשובות או פיצויים טרם הפנייה לעורך דין מקצועי לצורך תביעה.

חשוב לזכור שככל שתספרו ותשתפו יותר את עורך הדין שלכם, כך הוא יוכל להציג בפניכם הערכה מדויקת, להדריך אתכם ולעזור לכם להבין מהן הזכויות המגיעות לכם. זכרו, ליווי של עורך דין טוב יוכל לעשות את כל ההבדל בין הצלחה וכישלון בתביעה.

 

כיצד יוכל עורך הדין לסייע?

עו"ד מומחה לרשלנות רפואית מביא עמו ידע רב בכל הקשור לחוקים והתקנות של הרשלנות הרפואית, כך שמבחינה משפטית יידע כיצד לפעול ואף להעריך האם פעולותיו של איש המקצוע (או העדרן של הפעולות), אכן עומדות בקריטריונים המשפטיים לרשלנות.

לאחר שתוגש התביעה, עורך הדין יאסוף בעזרתכם רשומות רפואיות, מסמכים ועדויות התומכים בכך שאכן נגרם נזק. כאמור, ככל שיקבל מכם יותר מידע כך יוכל להציג טענות חזקות יותר ולהדגים כיצד הופרו התקנים ומה היקף הנזק שנגרם.

 

החשיבות הרבה של ייצוג משפטי הולם

ישנם לא מעט מטופלים שנפגעו, אשר אינם מודעים או מוותרים מראש על האפשרות לתבוע את זכויותיהם בחזרה. התוצאה היא שעליכם לשלם מכספם על תהליכים כמו פיזיותרפיה לאחר מקרי רשלנות רפואית או ניתוחים משלימים, על טעות שנעשתה על ידי איש מקצוע. כעת כשגם אתם מודעים לכך שאתם יכולים וצריכים לדרוש את הזכויות המגיעות לכם, כל שנותר לכם הוא למצוא עו"ד מומחה לרשלנות רפואית שיוודא שתקבלו את מה שמגיע לכם על פי חוק.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.