ביטוח לספורטאים – מדוע זה חשוב?

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

גופו של ספורטאי הוא כלי העבודה שלו. אם הגוף שלו איננו מתפקד בגלל מחלה, פציעה או כל סיבה אחרת, אזי שהוא לא יכול לבצע את המוטל עליו, להתאמן ולהתחרות. זה אומר שהוא לא יכול להתפרנס ולפרנס את משפחתו.

אחד הכלים החשובים שעומדים לרשות ספורטאי, הן בשביל לקבל טיפול רפואי הולם ומתאים במקרה של פציעה, מחלה או כל דבר אחר בהיבט הפיזי או הנפשי, והן בשביל שיוכל ליהנות מפיצוי כספי שיהווה תחליף להכנסה אותה הוא מאבד הוא ביטוח לספורטאים.

ביטוח ספורטאים הפך להיות דבר מאוד פופולארי ונפוץ, הן בספורט המקצועי והן בספורט עממי, חובבני. יש לכך שתי סיבות עיקריות. ראשית, שוק הביטוחים השתנה עם השנים ונפתח לנישה זו. שנית, יותר ויותר אנשים עוסקים היום בספורט באופנים שונים, בין אם זה באופן מקצועי אך במיוחד באופן חובבני.

 

מה החשיבות של ביטוח ספורטאים?

הרעיון של ביטוח בריאות לספורטאים על רבדיו השונים, כפי שאנחנו נתייחס אליהם בחלק הבא של המאמר, נוגע במספר דברים.

ראשית, הכיסויים בחלקים השונים מאפשרים לממן במימוש בפוליסה טיפולים רפואיים רלוונטיים במידת הצורך כמו למשל טיפולי פיזיותרפיה. קרי, אם הספורטאי נפצע, חלה או כל דבר אחר, במקום שהוא יצטרך לשלם על הטיפולים הרי שהוא יוכל לממש את הפוליסה ולשלם בעזרת את מה שהוא צריך.

צריך לזכור, הרבה פעמים פציעות ספורט הן הרבה יותר ייחודיות ומורכבות מאשר פציעות רגילות, ולכן הטיפול הוא שונה והרבה פעמים יקר יותר. זה יכול להיות הרבה מאוד כסף לספורטאי ולמשפחתו.

שנית, הכיסויים בפוליסה יכולים לאפשר למבוטח לקבל מענה כספי, אם הוא מאבד מיכולת ההשתכרות שלו. זה נכון גם במקרה של ספורטאי מקצועי אך גם במקרה של ספורטאי חובב. נניח, רץ מרתון שנפצע במהלך אימונים, ייתכן ולא יוכל לעבוד בצורה סדירה בעבודתו. ביטוח ספורטאים יאפשר לו לקבל מענה לכך.

שלישית, ביטוח ספורטאים, בפרט ביטוח תאונות אישיות הוא הכרחי עבור מי שרוצה להתחרות במרוצים עממיים (רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה, שילוב של שלושתם וכן בתחרויות אחרות). בהרבה מאוד מקרים המארגנים מחייבים זאת על מנת לאפשר הרשמה לתחרות.

 

סוגי ביטוחים שיכולים לעזור לספורטאים

כאמור, ישנם סוגים שונים של ביטוחים שיכולים לעזור לספורטאים, בין אם זה ביטוח ספציפי ובין אם זה חלק מביטוח אחר. הנה כמה דוגמאות והסברים לגביהם:

 

ביטוח תאונות אישיות

ישנה פוליסה העוסקת בכל מה שקשור לתחום של תאונות אישיות בספורט. הכוונה לפציעות וחבלות כמו שברים, כוויות, מחלות ופציעות אחרות וכן פיצוי כספי על מוות. הפוליסה מספקת הגנה וכיסוי בכל מה שקשור לנושאים של פציעות וחבלות בהקשר של פעילות ספורטיבית.

 

ביטוח בריאות

כפי שכל אזרח יכול לרכוש ביטוח בריאות פרטי, כך יכול לעשות כל ספורטאי מקצועי או חובב, כאשר יש לו אפשרות לרכוש הרחבות הקשורות ספציפית לתחום העיסוק שלו בספורט, כך אם חס וחלילה הוא יידרש לטיפול מיוחד, אזי שהוא יקבל מענה דרך הפוליסה.

 

ביטוח אמבולטורי

מדובר על חלק ששייך לביטוח בריאות ומתעסק בכל מה שקשור לתחום בהיבטים שאינם קשורים לאשפוזים. כלומר, התייעצויות, בדיקות אבחנתיות וכן טיפולי פיזיותרפיה שהם רלוונטיים עבור כל ספורטאי.

אצלנו במרכז לביטוח מקצועות הספורט, מתמחים בתחום של ביטוחי ספורט למקצועניים וחובבים. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי דרך הסוכנים שלנו. אנחנו נשמח להציג בפניכם הצעות שונות לפוליסות הקשורות לתחום, לייעץ ולעזור לכם לבחור את הפוליסה הנכונה עבורכם.

למידע נוסף:

https://sport-ins.com/insurance-for-athletes/

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.