שיקום נוירולוגי בגיל השלישי – הכי טוב בבית

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

אם תמיד תהיתם מי האחראית על התפקוד המוטורי שלנו, וכן על התחושות, הרגשות ואפילו המחשבות שלנו, הגיע הזמן להכיר אותה לעומק. מערכת העצבים, המנהלת הראשית שניצבת בראש הפירמידה, היא זו שמשפיעה במידה רבה על התפקוד שלנו בכל אחד מן התחומים הללו.

אלא שעם כוח גדול מגיעה גם אחריות גדולה, וככל שישנה פגיעה במערכת העצבים, אנחנו עשויים לחוות ירידה ניכרת בתפקוד בתחום כזה או אחר, ואף לחוות קושי ממש ופגיעה בתחושת העצמאות שלנו. עם זאת, יש בהחלט גם פתרון למצבים מהסוג הזה, ואין אפילו צורך לצאת מהבית כדי לקבל את המענה הטוב ביותר.

 

מתי נדרש תהליך של שיקום נוירולוגי?

תהליכי השיקום יכולים להתאים מאוד למי שסובל מטרשת נפוצה או מפרקינסון, למבוגרים עם בעיות בשיווי המשקל, וכן לכאבים כרוניים שנדמה כי אין להם פתרון. בנוסף, ניתן לתכנן תהליך שיקום פרטי לאחר אירוע מוחי או ניתוח בעמוד השדרה, ואף לאחר ניתוחי ראש. כאשר התהליך מתבצע באופן פרטי, בביתו של המטופל, יש לכך לא מעט יתרונות. מעל לכל, זהו תהליך שיקום שמאפשר לכל אחד ואחת לקבל את המענה האידאלי בסביבה הטבעית ביותר, עם מעטפת רחבה אשר נוגעת בכל המרכיבים החשובים ביותר בחייו של כל מטופל, ובחייה של כל מטופלת.

 

איך נראה תהליך השיקום?

בעקבות אירוע מוחי, עשויות להופיע הפרעות בתנועה, קושי הליכה, פגיעה בדיבור, בזיכרון אי בבליעה. תהליך של שיקום נוירולוגי לאחר אירוע מוחי, יתמקד אם כן בחיזוק ולמידה מחדש,של מיומנויות שאבדו או נחלשו בעקבות האירוע.

מנגד, כאשר נדרש שיקום לאדם שסובל מכאבים כרוניים, מציאות שבה הוא אף חושש לבצע תנועות ולו הפשוטות ביותר, הרי שישנה חשיבות עליונה לליווי ולהדרכה. זאת כדי לשבור את המעגל האינסופי הזה, להשתחרר מהחשש מפני כאב, ולחזור לתפקוד ולפעילות בצורה הטובה ביותר, כמובן בהדרגה ועם כאב מינימלי ככל האפשר.

אין ספק כי מחלות נוירולוגיות ופגיעות שונות עשויות להערים קשיים וליצור אתגרים רבים. עם זאת, לכולנו חשובה איכות החיים, ואנחנו רוצים לתפקד בצורה אופטימלית. שיקום נוירולוגי, ובוודאי כאשר הוא מתבצע באופן פרטי ובסביבה הביתית, יכול לספק מענה אמיתי, ולהעניק לכל אחד ואחת את ההזדמנות למצות את מלוא הפוטנציאל התפקודי, בכל נקודת זמן, ובכל מצב פיזי קיים.

 

Restart Therapy הנו מערך שיקום ביתי המציע טיפולים רב מקצועיים של פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת ותזונה. כל המטפלים שלנו מוסמכים ובעלי רישיון, מתמחים בשיקום נוירולוגי, שיקום אורתופדי, שיקום גריאטרי וטיפול בגיל השלישי, בעלי ניסיון של שנים בתחום.
Restart Therapy
דוגלת בגישת טיפול הוליסטית אשר מתמקדת בהגברת תפקוד וחזרה לשגרה אופטימאליים. אירועי חיים, מחלות ומצבים שונים עלולים לפגוע ביכולת שלנו לתפקד באופן עצמאי ולהמשיך בשגרת חיינו.

לייעוץ טלפוני חינם עם מטפל מוסמך והתאמת צוות המטפלים הטוב ביותר בשבילך לשיקום נוירולוגי מוצלח חייג עכשיו 077-9966400 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.restart-therapy.co.il/.

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.