טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי – כל מה שאתם חייבים להכיר על טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים!

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

טיפולי פיזיותרפיה הם טיפולים שכל מטרתם לסייע להתמודדות עם בעיות שלד או שריר. אנשים רבים כיום מוגבלים בתנועות, סובלים מכאבי שרירים, מתמודדים עם בעיות שלד שונות, מהטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. שפוגע באופן ישיר בכל שגרת חייהם. סובלים מכאבים שונים, בעיות שריר או בעיות שלד? טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי, לרבות היכרות עם עולם הפיזיותרפיה, אנשי המקצוע המוסמכים להעניק טיפולי פיזיותרפיה, הבעיות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים סדרת טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי ועוד. אז אם גם אתם מתמודדים עם כאבים או הגבלות תנועה שונות, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

טיפולים מקצועיים המחייבים את המטפל בתואר אקדמי ושנות התמחות!היכרות עם עולם הפיזיותרפיה, אנשי המקצוע המוסמכים להעניק טיפולי פיזיותרפיה, הבעיות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים סדרת טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי

ראשית, חשוב לפתוח בהיכרות עם כל עולם טיפולי הפיזיותרפיה. אנשים רבים כלל לא מודעים למקצועיות הטיפולים הפזיותרפיים, ולכן נוטים לזלזל באפשרות של טיפולים אלה. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש כי טיפולים פיזיותרפיה מוענקים על ידי אנשי מקצוע מיומנים שלמדו שנים ארוכות את התחום. פיזיותרפיסט מקצועי נדרש להשלים לימודי תואר ראשון בפיזיותרפיה כדי לקבל את כל התעודות הנדרשות שיאפשרו לו להעניק שירות לכל דורש. לימודי התואר הראשון מאפשרים לפזיתרפיסט להתחיל לעסוק בתחום לתקופת התמחות, לאחריה הוא מסיים את מסלול הכשרתו עם כל הידע המקצועי הנדרש להשלמת טיפול מוצלח לכל בעיה. אז אם גם אתם חשבתם שטיפולי פיזיותרפיה הם מעין טיפולי מסג' פשוטים, חשוב להדגיש ולומר כי טיפולים אלה הם טיפולים רפואיים לכל דבר ועניין.

אז מה כלול בטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי? טיפולים אלה מתחלקים למספר שלבים.

  • השלב הראשון – שלב האבחון

בשלב הראשון של טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי, המטפל נדרש לאבחן את הבעיה. חשוב להדגיש ששלב זה הוא השלב הבסיסי ביותר עליו יתבססו כל הטיפולים והתרגילים השונים למיגור הבעיה. פיזיותרפיסט מקצועי ידע לבחון את מצב המטופל מכל הזוויות הנדרשות למיקוד מיטבי על מקור הבעיה. אנשי מקצוע שאינם מספיק מיומנים ומנוסים עלולים לטעות בשלב האבחון מה שיפגע ביעילות הטיפול כולו. טעות בשלב האבחון תגרום לפזיתרפיסט להתאים תרגילים מותאמים לבעיה שהוא הצליח לאתר, ולא לבעיה המדוייקת שהוא פספס במהלך האבחון. לעומת זאת, אבחון מדוייק יאפשר לאנשי המקצוע להתאים שלל תרגילים יעודיים הפועלים בדיוק על השריר או השלד הפגועים. ישנם מגוון רחב של תרגילים אפשריים שיכולים להתאים להתמודדות עם אותה בעיה. בשלב הבא, נגע בכל הדגשים המנחים את אנשי המקצוע בבחירת התרגילים המתאימים ביותר להתמודדות עם כל בעיה.

  • השלב השני – שלב התאמת התרגילים המיטביים להתגברות על הבעיהאם גם אתם סובלים מהבעיות הללו, טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם.

לאחר השלמת אבחון מדוייק של הבעיה, אנשי המקצוע יבחרו את התרגילים המתאימים ביותר להתמודדות עם הבעיה. כפי שציינו מעלה, כיום יש מגוון עשיר של תרגילים המאפשרים לאנשי המקצוע להתמודד עם שלל בעיות שלג ושריר שונות. אז איך בוחרים את התרגילים המתאימים ביותר? ישנן לא מעט דגשים מנחים המסייעים לאנשי המקצוע לבחור נכון. הדגש הראשון שמנחה את אנשי המקצוע בבחירת תרגילים הוא מהירות ההשפעה. מטרת העל של המטפלים היא להעניק למטופל הקלה משמעותית ככל הניתן בזמן הקצר ביותר. לכן, הדגש הראשון הוא לבחור תרגיל מדוייק שישפיע הכי מהר שאפשר על הבעיה. הדגש השני שמנחה בעת בחירת התרגילים הוא בטיחות המטופל. לא כל תרגיל מתאים לכל מטופל, על אף שהמטופלים השונים סובלים מאותה בעיה. כלומר, ישנם מטופלים שתרגילים מסויימים יטיבו עימם, ואחרים שסובלים מאותה בעיה, שאותם תרגילים יסכנו את בריאותם.

העקרונות המנחים את המטפלים בבחירת התרגילים הטובים ביותר לטיפול בבעיה

לכן, אנשי המקצוע בתחום מתאימים את התרגילים גם לבעיה וגם למטופל. הגורמים המרכזיים שמשפיעים על כך שיש פערים בין המטופלים הם: גיל המטופלים, בעיות נוספות, מצב בריאותי ועוד. אז כשבוחרים עבורכם את התרגילים המיטביים להתמודדות עם הבעיה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהבחירה נובעת מהרצון לפתור את הבעיה שלכם כמה שיותר מהר תוך שמירה על בריאותכם. התרגילים המדוייקים מסייעים לאנשים רבים להתמודד עם שלל בעיות שריר שלד, בעיות של מערכת העצבים, סחרחורות כרוניות, בעיות גב ועוד. אז אם גם אתם סובלים מהבעיות הללו, טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. חשוב להדגיש שטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי אינם כוללים כדורים או תרופות כלל. כל מטרת הטיפולים הללו היא להתגבר על שלל בעיות שריר, שלד ועצבים בעזרת תנועה נכונה בלבד.

הכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים כיום נעזרים בטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי

טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי מסייעים לאנשים רבים להתמודד עם שלל בעיות שריר, שלד או עצבים בחלקים שונים בגוף. ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים לפנות לטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי. מרבית הפונים לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מדווחים על תוצאות מרשימות של שיפור ניכר בבעיה.

כאבי גב מתמודדים עם כאבי גב כרוניים? אל תמשיכו לסבול. טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי יסייעו לכם להתגבר על כאבי גב רבים. מרבית כאבי הגב נגרמים כתוצאה של בעיות שלד או שריר, מה שבטיפולים אלה ניתן לטפל ביעילות גבוהה. אז לפני שאתם פונים לטיפולים רפואיים שונים הכוללים תרופות או אך ניתוחים, כדאי שתנסו טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי.
כאבי צוואר אנשים רבים מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי בטענה שהם סובלים מכאבי צוואר כרוניים. בדומה לכאבי גב, גם מרבית כאבי הצוואר מקורם בשריר או בשלד, מה שמאפשר לטיפולי הפיזיותרפיה להשיג תוצאות טובות במיוחד לסובלים מבעיות אלה. נמאס לכם מהכאבים הכרוניים או מתחושת אי הנוחות בעת ביצוע מגוון תנועות צוואר? אל תהססו להגיע לטיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי.
כאבי ברכיים ומרפקים סיבה נוספת ושכיחה לא פחות המביאה רבים לטיפולי פיזיותרפיה היא כאבי ברכיים ומרפקים. כאבי ברכיים ומרפקים על פי רוב נובעים מבעיות שלד. אבחון נכון של הבעיה תוך התאמת תנועות מדוייקות יבטיחו למטופל שיפור ניכר בכאבי הברכיים או המרפקים. מתמודדים עם כאבים או הגבלת תנועה? טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים יעזרו לכם להתגבר על הבעיה ביעילות מרבית.
כאבים באזור הלסת לא מעט אנשים מגיעים לטיפולי פיזיותרפיה להתמודדות עם כאבים באזור הלסת. הלסת פועלת שעות ארוכות מידי שבוע, מה שלא אחת גורם לבעיות שחיקה. מתמודדים עם כאבים או אי נוחות בכל לעיסה? טיפולי פיזיותרפיה מקצועיים יוכלו לסייע לכם להתגבר על הבעיה.
סחרחורות תדירות מעבר לכלל הבעיות הפיזיות שצויינו מעלה, חשוב לדעת שטיפולי פיזיותרפיה מסייעים גם לרבים המתמודדים עם סחרחורות תדירות. סובלים מתופעת הורטיגו ומתמודדים עם סחרחורות משמעותיות בתדירות גבוהה? בעזרת מגוון תרגילים פשוטים תוכלו להשיב לעצמכם את האיזון ולהתגבר על כל הסחרחורות שפוקדות אתכם באופן תדיר במהלך היום.

לסיכום, טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי מאפשרים לאנשים רבים ליהנות מהליך טיפולי ומקצועי להתמודדות עם שלל בעיות שלד, שריר ועצבים. אם גם אתם סובלים מבעיות תנועה או מכאבים תמידיים המשפיעים על שגרת החיים שלכם, טיפולי פיזיותרפיה באופן פרטי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם!

צרו איתנו קשר

אנחנו פה בשבילכם

Picture of גלית ברגר
גלית ברגר

פזיותרפיסטית מוסמכת (B.P.T) אשר עיקר המומחיות עוסקת בפגיעות בשרירים ובשלד, פגיעות ספורט וליקויי יציבה שאינה נכונה.

גלית ברנר, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומאמנת כושר אישית, בוגרת בית ספר לפיזיותרפיה (B.P.T) – פקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון בחינוך גופני וספורט.

מוסמכת כמאמנת כושר אישית ומוסמכת מטעם מכון וינגייט.